Am aflat de la Constantin Basturea ca Institutul pentru Relatii Publice are un “blog”:

Logo-ul Institutului pentru Relatii PubliceConversations

De fapt, e vorba de o noua functionalitate interactiva pe siteul prestigiosului institut de cercetare. Aceasta ii invita pe vizitatori sa intre in dialog pe marginea cercetarilor si a opiniilor editorilor sau partenerilor Institutului.

Primul lor post este despre modelele folosite pentru definirea ocupatiei/profesiei de specialist in relatii publice. Interesanta mi s-a parut mentiunea ca asociatiile profesionale de Relatii Publice tind sa se raporteze la modelul unei elite, care se foloseste de “cunoasterea specializata” pentru a dobandi status, putere si autonomie. Foarte adevarat, daca ma gandesc si la discutiile noastre din ARRP. Postul a avut succes ca feed-back (am numarat 16 comentarii).

Tot de pe “blogul” IPR am aflat de cea mai recenta cercetare in privinta perceptiei “blog-urilor corporate” in randurile managerilor din Top 500 Fortune (SUA):

Makovsky 2006 State of Corporate Blogging Survey – gasesti de aici un link pentru a download-a cercetarea. De asemenea, daca ai comentarii, le poti face (vorbim de unul dintre cele mai importante site-uri de Relatii Publice din lume, nu?).

Dincolo de ce am descoperit…

…si dincolo de “trend-ul blogurilor”, fie “corporative” fie nu,…

…cred ca merita retinuta strategia de a-i implica pe cititori in dialog. Strategie pe care orice site ar trebui sa o adopte.