Sunt convins ca pe parcursul anului 2007 ati asistat la multe campanii de responsabilitate sociala. Din ce in ce mai multe firme incearca sa ne demonstreze ca le pasa de subiecte etice, sociale sau de mediu.

Insa care dintre ele au reusit sa fie credibile? Ce ne place sau ce nu ne place la ce au facut? Ce asteptari avem de la ele pentru 2008?

Iata niste intrebari la care, daca am raspunde, am da un feed-back util. In plus am aduce ceva de care e nevoie pentru ca CSR sa nu mai fie vorba in vant – respectiv presiunea publica pentru responsabilitate.

De aceea, la final de an, ii invitam pe toti bloggerii sa se implice in realizarea unui “Bilant al unui an de CSR”. Respectiv sa raspunda la trei intrebari simple, pe care le pot gasi in pagina:

Bilant 2007: Blogerii despre Responsabilitatea Sociala a companiilor din Romania

Pe masura ce vor aparea raspunsuri le vom publica pe aceasta pagina. Asteptam raspunsuri pana pe 17 ianuarie 2008.

Stiu ca e un subiect care ii poate inhiba pe niste bloggeri care simt nu au destule informatii. Insa chiar si lipsa informatiilor despre implicarea sociala a companiilor de la care cumparam este un feed-back util. In felul asta le spunem companiilor ca nu au facut suficient pentru a ne informa.

Asa ca, pentru a da un exemplu, i-am invitat personal sa dea feed-back pe:

Ciprian Ciucu, Ionut Ciurea, Carmen Holotescu, Vladimir Oane, Ionut Oprea, Madalin Matica, Andrei Rosca, Andrei Sava

Insa, asa cum spuneam, invitatia e deschisa tuturor bloggerilor. Nu am vrut neaparat sa transformam acest bilant intr-o “leapsa”. Insa daca cei care raspund vor sa afle si raspunsurile altor bloggeri, ii incurajez sa le faca invitatia.

Inca un detaliu. Pentru a putea gasi mai usor raspunsurile va rog sa folositi tag-ul technorati “bilant_csr_2007”. Sau in caz ca vedeti ca raspunsul vostru nu apare pe pagina de bilant, sa ne sesizati la adresa marius.balaci@selenis.ro.

Acestea fiind spuse, va invit pe cat mai multi sa va implicati in acest bilant. In felul acesta e mai probabil sa obtinem un raspuns real de la companii.