Ieri am fost la un eveniment cu sens, facut de Toyota (Prius), GMP PR si Cristi Manafu. Pretextul: o intalnire de networking intre bloggeri, pe marginea unei discutii despre masini hibrid, in general si Prius, in special. Un concept de eveniment de PR care a reusit sa nu fie deloc artificial sau agresiv. Pe scurt: de invatat si de pus la studii de caz.

Pentru ca au fost nume sonore din randurile bloggerilor, sunt convins ca evenimentul va lasa urme. Poate nu toti isi vor cumpara sau lauda Prius. Insa sigur ceva s-a miscat apropo de cum isi pot folosi autoritatea in sprijinul unei cauze “eco”.

Ca urmare a evenimentului puteti vedea relatari la: Marius Balaci, Marius Tudor, Adrian Ciubotaru, Sorin Tudor , Anca “Phoebs”, Cristi Manafu, Vlad, Constantin Codreanu, Corina Murafa, Dan Dumitrescu – un tanar politician ecologist, Filip Lepus, George Hari Popescu, Dragos Bucurenci, Mihnea Miculescu, Bobby Voicu (si daca mai apar, actualizez, in conditiile in care pot pune niste nume).

De ce recomand si eu Toyota Prius (dincolo de beneficii functionale, imagine de brand, sau beneficii pentru mediu)? Pentru ca Toyota, spre deosebire de alte companii:

  • Au fost printre primii care au investit serios in tehnologii si produse etice;
  • Inainte de a face campanii zgomotoase de mediu s-au uitat la ei in curte si si-au modificat operatiunile;
  • Isi raporteaza public impactul social si de mediu (vezi raportul CSR pe 2007 al Toyota Europe,  care este un exemplu fantastic de transparenta; am mai scris despre el aici);
  • Pentru ca proiectele lor de CSR nu sunt unele lipsite de orice legatura cu nevoile si contextul cultural al pietelor pe care activeaza (asa cum cunoastem in Romania). Dimpotriva, aceste proiecte sunt rezultate din consultarile cu stake-holderii si raspund in mod real ingrijorarilor lor.

Toyota program de accesibilitate

 Programul de accesibilitate/mobilitate al Toyota

Toyota program de accesibilitate