Cazul Mihaela Radulescu – ce le-a scapat multora


Cu siguranta, toata lumea stie de scandalul legat de Mihaela Radulescu si emisiunea “Scoala Vietii” de la Antena 2 (sunt multe link-uri care pot fi aratate, sa zicem asta). Toata blogosfera a comentat. Toata presa a scris.

Totusi, haideti sa analizam finalul povestii si sa vedem daca nu am uitat ceva.

Emisiunea unde s-a gafat a fost inchisa (pentru prostie, atentie! nu pentru rea vointa). Trustul Intact si-a cerut scuze. Foarte bine – un final fericit.

Ce face insa bloggerul care a creat si a publicat, cu rea vointa, imaginea trucata cu Mihalea Radulescu? Ce consecinte sufera cel care i-a adus cu adevarat un prejudiciu grosolan si vulgar de imagine? Nici una. Ba mai mult – jubileaza. Sa-ti bati joc de imaginea Mihaelei Radulescu i-a adus un nou val de popularitate, si acum se simte mai incurajat ca niciodata sa continue.

Publicul ii huiduie pe jurnalisti. In schimb il aplauda pe blogger, pentru o “gluma nevinovata”.

A, nu stiti care blogger? Cel pe care il finanteaza Vodafone. Acelasi pe care il puteti vedea in juriul unui festival de web, care ar fi meritat mai bine.

Poate am trecut prea usor peste un editorial al lui Marius Tuca, editorial care merita re-analizat: Despre bloggeri.

Categoria: Comunicare online

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (26 voturi, medie: 2.88 din 5)
Loading ... Loading ...

54 Comentarii:


  1. ( 13 September 2008 , 10:32 pm )

    Foarte bine scris intrucat si eu imi puneam aceleasi intrebari… Totusi, e si vina Intactului sa fim realisti, nu iei orice tampenie ca altcumva nu o pot numi de pe net sa o transmiti live la nivel national fara sa verifici macar informatia.

    La o adica, nu era o stire banala, o campanie banala, era Mihaela, care spunea ca ne-o … asta daca ne lasam de fumat.

    Dar totusi, ai mare dreptate.


  2. ( 13 September 2008 , 10:42 pm )

    Un motiv cred ca ar fi faptul ca de ceva timp jurnalistii au renuntat la a fi jurnalisti pentru a fi vanatori de senzational si a fost o ocazie pentru toata lumea sa-i arate cu degetul. Cred, insa, ca va veni si randul bloggerilor sa fie aratati cu degetul cand lumea va realiza ca sunt depasite anumite limite.


  3. ( 13 September 2008 , 11:51 pm )

    dragos,
    cred ca ar trebui intrebata mihaela radulescu mai intai, nu?

    iar eu nu am vazut oameni aplaudand trucajul lui Zoso, sau poate nu am bagat de seama.

    am intalnit oameni care spuneau ca nu ar fi trebuit sa faca trucajul. ma rog, fiecare cu parerea lui.


  4. ( 14 September 2008 , 12:30 am )

    Nu suport generalizarile de genul celor facute de Tuca in acel editorial :|
    Trucajul mi s-a parut pur si simplu… inutil. O gluma nesarata. Nu mi s-a parut aplaudat, si am urmarit foarte multe reactii in blogosfera. S-a pus pe altceva accentul.
    Iar din cate am inteles, prezentatorii au si zis inainte de emisiune ca sigur nu e ‘pe bune’ respectivul mesaj… Era de datoria producatorului sa verifice. Probabil va fi inlocuit si va reveni emisiunea?


  5. ( 14 September 2008 , 12:50 am )

    @ Florin: vina pentru ce? A existat o emisiune la Antena 2 care a dat dovada de o prostie uluitoare. A fost inchisa.

    Exista o singura persoana care, cu buna stiinta, i-a prejudiciat imaginea Mihaelei Radulescu. Si nu a “dat-o anonima” pe Google sa o gaseasca cei mai idioti jurnalisti. Nu, a publicat-o pe cel mai citit (si infect) blog din Romania.

    @Cristi: ce s-o intreb pe Mihaela? Daca citeste blogul lui Zoso? Daca e de acord ca si-a batut jos de ea? Eventual daca s-a suparat? Ok, o s-o intreb cand o vad. Oricum, momentan ma bucur ca subiectul “glumei” bloggerului pe care il inviti tu in juriu nu a fost nici prietena mea si nici sotia ta.

    Mie asa mi s-a parut, ca s-a aplaudat ca la peluza. “Vai ce chestie a facut Zoso!”. Inclusiv exprimarea “incidentul, cauzat involuntar de Zoso” tot o forma de aplauze mi se pare.

    Oameni care spuneau “ca nu ar fi trebuit sa faca trucajul” ?!!? Au existat si oameni care spuneau ca a fost ok? Tu ce crezi, Cristi?

    Uite, eu iti propun sa o intrebi chiar tu pe Mihaela daca cimpanzeul trebuia sau nu trebuia sa faca acel “trucaj”.


  6. ( 14 September 2008 , 12:51 am )

    Corect. Foarte corect. Foarte corect si post-ul precedent cu vodafone. Bravo. Credeam ca sunt singurul om ce vede lucrurile si din pdv asta.

    Gandirea asta cu “hai sa lasam blogosfera in pace ca sunt doar niste pusti” este gresita.


  7. ( 14 September 2008 , 1:00 am )

    @Pyuric: au existat politicieni care au spus ca invazia Poloniei a fost un gest de prost gust al lui Hitler. Unii dintre ei si-au vazut imediat tara invadata (Franta), iar altii au scapat doar prin minune (Anglia).

    E de inteles de ce spui ca e o “gluma nesarata”, cat timp nu ti s-a intamplat tie. Insa s-ar putea ca daca ti se va intampla, ceilalti sa spuna la fel – “e doar o gluma proasta”.

    Iti propun asa: inlocuieste imaginea Mihaelei cu imaginea ta si vezi ce parere ai.


  8. ( 14 September 2008 , 1:23 am )

    @dragos

    ma gandeam sa o intrebi pe mihaela radulescu daca va face ceva in privinta lui zoso… ma rog.

    eu nu am vazut posturi care il laudau pe zoso, ci doar posturi care condamnau atitudinea celor de la Antena 2. iar tot cazul care s-a creat cred ca a fost in jurul acestei chestiuni.

    ca vii si atragi atentia asupra unui alt aspect, fine with me, e OK, tu ai descoperit ceva ce trebuia discutat si probabil unii vor prelua ideea ta.

    uite, am si eu ceva de spus: de ce nimeni nu s-a luat de calitatea reclamei respective? e jenant ca in 2008 sa mai creezi un ad atat de prost, lipsit de art direction si de stil.

    zoso nici nu a trebuit sa isi bata capul cu acea reclama, d’aia i-a si iesit atat de bine!

    doi… multi au zis ca “asa ceva nu se face, mai ales de cineva din trust”… asta imi suna a complicitate. ce daca e din trust? daca e, trebuie mangaiata pe crestet?

    crezi ca cineva ar comenta aceste aspecte inainte de prostia realizatorilor tv?

    ps: as prefera sa lasam sotiile si prietenele in afara oricarei discutii.


  9. ( 14 September 2008 , 1:39 am )

    Cristi, sunt de acord cu punctele pe care le amintesti si care sunt interesante.

    Totusi, daca imi permiti, nu pot lasa la o parte relatia pe care o am cu oamenii pe care ii jigneste si ii terfeleste Zoso. Se intampla ca si eu si alti prieteni de-ai mei sa o respectam si sa o admiram pe Mihaela Radulescu. La fel si cu Mihai Morar.

    Totusi mi-as dori sa vad oameni care sa reactioneze la astfel de magarii, chiar daca nu au nici o relatie cu victimele. Asta ar insemna ca am devenit empatici. Ca ne imaginam cum ar fi sa fim noi in locul celor nedreptatiti.

    Si atunci poate ne vom gandi de doua ori inainte sa finantam un astfel de “model” al tinerei generatii, sau inainte sa-l legitimam invitandu-l in juriu.


  10. ( 14 September 2008 , 5:02 am )

    este o porcarie care sterge imaginea orcarei vedetei


  11. ( 14 September 2008 , 9:17 am )

    Preiau o idee din ultimul editorial al lui Sorin Tudor.

    Poate pe langa reactia oamenilor la asemenea magarii o sa vedem si reactii la difuzarea magariei in presa.

    Internetul a dat multe magarii de-a lungul timpului si cele mai multe au ramas underground. Trucajul lui Zoso ar fi expirat in cateva zile. Prostia acelor oameni de la Antena 2 si mai apoi goana dupa senzational a presei a facut celebru acel trucaj.


  12. ( 14 September 2008 , 9:42 am )

    zoso merita tot atata atentie cat merita cancan, atac sau libertatea. Sincer toata tevatura facuta + idiotenia celor care au preluat poza nu au facut decat sa ii creasca increderea in sine lui zoso si acum are si mai mult impresia ca este un jurnalist si un zeu al adevarului. Intr-adevar zoso nu prea avea ce sa caute in acea lista selecta de jurnalisti + specialisti in new media.


  13. ( 14 September 2008 , 12:19 pm )

    Eu cred ca ar trebui ca foarte multi bloggeri sa meraga sa-si faca un control la cap.


  14. ( 14 September 2008 , 3:16 pm )

    Sunt multe tampenii postate pe Intranet. O informatie se verifica din doua surse. Cei de la Intact se pare ca nu stiau cum trebuie sa se lucreze profesionist. Este de vina si bloggerul, insa este de vina si echipa emisiunii.


  15. ( 14 September 2008 , 3:38 pm )

    Mi se pare o falsa discutie: cine e vinovat – bloggerul sau jurnalistii? Si unul si ceilalti. Fiecare pentru fapta sa si zona in care aceasta se circumscrie.
    Problema mea e alta: acest blogger, la care eu NU intru NICIODATA, dupa 2 incercari, cind m-am lamurit, este frecventat (si) de persoane civilizate, educate, unele chiar cunoscute public. De ce acesti oameni nu isi pot reprima curiozitatea de a vedea ce zice cineva – de calitate proasta, dar care e la moda – despre una si alta. Aceasta ‘magie’ a unei false valori, data de o notorietate de conjunctura, este un drog pe care, din nefericire, il prizeaza oameni altfel onorabili si decenti. Uitati-va la cine gasitzi pe blogroll numele respectiv. Si cum se potriveste prezenta lui z… cu ce scriu, ce valori profeseaza si apara gazdele lui. Cred ca omul ar trebui boicotat sistematic de TOTI blogerii si vizitatorii de bloguri decentzi, si s-ar dezumfla ca un balon de spuma, caci asta este.


  16. ( 14 September 2008 , 4:46 pm )

    Desigur, mama si sotia care este Mihaela Radulescu, la cei peste 40 de ani, nu are nici un fel de vina ca se expune pe garduri in chiloti, cu priviri provocatoare, intr-o campanie de gunoi. iar cei care au dat glas mesajului mut al “divei” sunt mizerabili.
    Dehelean, Dehelean, deja penibilul tau nu are limite….


  17. ( 14 September 2008 , 5:25 pm )

    Fratele meu, invidia ta e puerila deja. Tu te iei acuma de o persoana care a accentuat efectul unei campanii usor pornografice. Mihaela Radulescu, la cei 40+ ani, nu stia ca se expune in lenjerie ? Sau poate ideea campaniei, impreuna cu textul “numai la tigari iti sta capul” (sau asa ceva) probabil facea referire la teme matafizice in matematicile complementare.
    Nici eu nu-l agreez prea mult pe Zoso asta, dar macar am bunul simt de a recunoaste asta si de a-i recunoaste meritele atunci cand este cazul. Tu esti ca jurnalistii aia amatori care cand n-au subiect dau in Gigi Becali doar pentru ca prinde.
    Compania Vodafone si-a expus reclama intr-un mediu activ, dinamic si tanar. Sau poate in pauza Stirilor de la ora 5 de pe ProTV reclamele ar trebui sa lipseasca cu desavarsire ?!
    Iar faptul ca tu-i faci atata reclama nu face altceva decat sa-i asigure in continuare notorietatea si, implicit, prezenta reclamelor pe site. Poate vedem si un Orange in curand.
    Nu stiu cu ce te-a deranjat ala, dar mai bine ti-ai vedea de viata si te-ai maturiza putin. Ca e pacat de imaginea pe care ti-o creezi…


  18. ( 14 September 2008 , 5:27 pm )

    Dau un raspuns pentru mai multa lume:

    Nu neaga nimeni ca pe internet gasim tot felul de magarii, care trebuie lasate asa. Nu are nimeni nimic cu cei care le emit. Sa continue sa-si verse linistiti toate frustrarile si mitocaniile.

    Problema apare in momentul in care legitimam aceste non-valori, ne asociem cu ele, transmitem un mesaj ca e ok ce fac.

    Exista o singura idee pe care am insistat: jurnalistii care au gresit au platit. In schimb cel care a provocat totul este premiat.


  19. ( 14 September 2008 , 5:36 pm )

    @ Cm — uite aici un comentariu care chiar la bune il aplauda pe zoso. http://urzi.haipa.ro/2008/09/11/inca-sper-sa-visez-bravo-zosoro/


  20. ( 14 September 2008 , 5:43 pm )

    Foarte amuzant este ca pentru lucruri simple le numim glumite.

    Hai sa facem un exercitiu.

    Toti baietii care citesc post-ul asta. Cum poti acorda o atentie majora unui om care la prima miscare, ar scrie despre iubita sau sotia voastra ca ea il/o s**e. Cum ati reactiona? Mai este amuzant? Sau sa o numeasca gasculita, sau fetiscana.

    Sau acum reversul. Vali Petcu sa scrie un post unde v-ar compara cu un penis! DACA s-ar intampla asta, ar exista o normalitate undeva? (acum gandeste-te serios… daca esti sau nu)

    Nu este numai greseala Intact aici. Fiecare are responsabilitatea sa.

    Intre prieteni pot sa vorbesc CE VREAU EU. Cand sunt am un megafon la gura am intelectul sa realizez ca pot sa fiu auzit… ;)


  21. ( 14 September 2008 , 6:08 pm )

    Ce minte ingusta pot sa aibe unii. Vrea cineva sa se amuze, editeaza o poza, face o caricatura sau pur si simplu duce in derizoriu o idee, un slogan si o impartaseste pe blogul lui personal. Vin niste retardati, ia informatia de buna ca deh sunt retardati si o difuzeaza intregii lumi, promoveaza gluma ca fiind de buna, transforma gluma in ceva ce nici macar autorul nu spera. Dupa aia se trezesc alti retardati sa dezbata intr-un mod filozofic, abstract, creaza o adevarata psihoza, transforma un banc in obiect de studiu sociologic.
    Cine este vinovat? Adobe Photoshop pe de-o parte si criminalii cibernetici care il folosesc cu scopul de a corupe aceasta lume.


  22. ( 14 September 2008 , 6:45 pm )

    Dragos, am doua chestii pe care as vrea sa ti le spun:

    1. Eu am auzit de tine de pe site-ul lui zoso. Poate parea ciudat, dar asa e. Si te asigur ca nu sunt un pulica franaru’ care cauta filmulete pe YouTube ca sa si le puna pe blog. In fine, asa imi place mie sa cred.

    2. “Problema apare in momentul in care legitimam aceste non-valori, ne asociem cu ele, transmitem un mesaj ca e ok ce fac.” Aici am citat din tine, putin mai sus. Si ca sa exemplific iau pe cineva din lista ta de prieteni, si anume pe Ciutacu, prietenul tau. Acum cateva zile, a pus pe blogul lui o poza cu Basescu care incerca sa-l tina de mana pe un cardinal. Dupa care, in comentariu, sub poza, prietenul tau Ciutacu a sugerat cat se poate de grosolan cum ca Basescu ar fi homosexual (a gasit chiar un link cu o declaratie de-a lui Basescu din 2004!!). Atentie, prietenul tau Ciutacu e ditamai redactor-sef la o publicatie nationala, nu e “infectul” de zoso. Deci, tu te asociezi cu Ciutacu si “legitimezi aceste non-valori”… din punctul meu de vedere. Pe de alta parte, mai uitate un pic in poza aia de pe blogul prietenului tau Ciutacu si raspunde-mi la intrebarea: cu ce drept sugereaza Ciutacu ca acel cardinal s-ar fute in cur cu Basescu? Cardinalul ala nu are un drept la imagine? Mi se pare mie sau Ciutacu se cam sterge la fund cu drepturile acelui cardinal?

    Scuze pentru cuvintele grosolane, dar erau necesare pentru ilustrare…
    Sunt de acord cu tine ca trebuie sa luam atitudine cand se intampla lucruri mizerabile, dar oare nu ar trebui sa incepi prin a face curat in propriul cerc de prieteni?


  23. ( 14 September 2008 , 7:36 pm )

    [...] retardat, pentru a il convinge sa se lase de fumat pe motiv ca isi pierde erectia, ia nastere o tragedie nationala in care “jigodia” devine intruchiparea a raului absolut, pervers si malefic intr-o lume [...]


  24. ( 14 September 2008 , 7:41 pm )

    vizuuo, fa o alta incercare: priveste posterul cu mihaela si spune-mi daca te gandesti la fumat. si nu ma refer la tigarea de dupa.


  25. ( 14 September 2008 , 9:40 pm )

    Draga Dragos,
    (suna aproape cacofonic but I guess you got that a lot of times before)
    Cred ca treaba asta cu “prejudiciul grosolan si vulgar de imagine” suna cam periculos si explodat mai ales intr-o insemnare scrisa de un specialist in comunicare cum esti tu. Zic “periculos” pentru ca ar putea incendia niste capete si-asa infierbintate sau numai lipsite de busola intr-o directie pe care sint sigur ca nu ti-o doresti nici tu, tentatia negarii libertatii de exprimare.

    Orice act public, incluzind aici campaniile publicitare, este supus parerii si comentariului publicului. Parodia, pamfletul sau mistocareala sint forme de exprimare, dragul meu onorat presedinte ARPR. Ca o campanie are drept mijlocitor o figura publica, este un risc asumat si remunerat. Serios, nu ma asteptam sa aud asemenea enormitati din partea unui piarist contemporan atit de galonat, cum esti tu.

    Reactia ta este comparabila cu aceea a politicienilor care si-ar dori ca presa sa nu aiba acces in salile de plen de frica sa nu mai fie ei filmati dormind, votind la patru miini sau scobindu-se in nas in timp ce surfeaza saituri cu probleme. Nu ti-o spun cu rautate, dar un om care gindeste in felul asta si se mai si exprima public in acest sens nu stiu cit este de congruent cu domeniul asta al comunicarii si relatiilor publice.

    Si sa-ti mai zic una trasa de par: imi este imposibil sa cred ca la emisiunea aia proasta totul a fost doar o gafa.


  26. ( 14 September 2008 , 10:39 pm )

    Cu toata povestea asta, chiar daca s-a facut publicitate negativa, tot Mihaela Radulescu a avut de castigat !
    Numele si imaginea ei a fost prezentata pe toate canalele tv, toate siteurile de stiri, ziare, bloguri .. etc !
    Eu unul consider ca a fost un succes pentru ea !


  27. ( 15 September 2008 , 12:01 am )

    Dragos ti-am luat apararea uneori pe bloguri. (Da, stiu ca nu ai nevoie, da mi se parea ca ai dreptate.) Asta era acum ceva vreme. Dar in momentul asta gasesc penibil ce faci si spui.

    Mihaela Radulescu – e vaccinata, poate trece si peste asta, din punctul meu de vedere zoso nu a facut decat sa exprime ridicolul campaniei si mesajului; si sa isi amuze publicul. Cand vezi un panou cat casa cu o doamna imbracata sumar, nu te mai gandesti la tigari si nici ca e mama si sotie iubitoare.
    Mai tine minte cineva campania: “Mihaela vine ca să ce?” Ce a facut zoso aici e joaca de copii.

    Vodafone stie bine ce public are zoso. Si nu vad de ce brusc asa un interes pentru bunastarea vodafone. Vai vodafone s-a asociat cu elemente “infecte” de pe internet si nu stie. Sa fim seriosi. E doar un atac gratuit la zoso.

    Si revin la o concluzie mai veche: Blogosfera e o chestie incestuoasa, blogarii se citesc intre ei si in general intre ei.


  28. ( 15 September 2008 , 12:21 am )

    [...] Lucrarea numaru’ unu [...]


  29. ( 15 September 2008 , 1:04 am )

    @Dragos, sunt de acord cu tot ceea ce spui in post si in comentariile ulterioare. As mai adauga atat si mie mi se pare ciudat ca acest fapt a fost scapat de toata lumea: Zoso putea sa se joace cat ar fi vrut cu poza Mihaelei, sa ii puna si colti de vampir si sa zica ca suge ce ar fi vrut el… dar trebuia sa puna disclaimer langa poza. Ieri a fost prima data cand am intrat pe blogul lui dupa mai bine de un an, special ca sa caut postarea cu Mihaela si sa vad daca avea sau nu disclaimer. NU AVEA.

    Mai mult decat atat, in comentariile la respectivul post diversi indivizi iau de bun mesajul. Zoso e in tacere – nu dezminte in nici un fel. De aceea cred ca e clar vorba de rea vointa si de defaimare.

    Si-a cerut scuze in al 30-lea post de dupa cel initial – dar inca nu a pus disclaimer pe poza trucata. Nici macar acum!

    @Vera – ai perfecta dreptate, trebuie boicotat prin scoaterea sa din blog roll-uri. De citit insa masele il vor citi intotdeauna pe el sau pe prietenul lui Archi(un alt profund al blogosferei).

    Si inca ceva – la bula de sapun Zoso, a contribuit tot online-ul si toata blogosfera. Sa va amintesc cate premii a castigat la RoBlog Fest si cati prieteni din online are?? Cati il sustin pe motiv ca de trafic…

    Bottom line, ca om si mai ales ca femeie sunt indignata cum imaginea unei persoane publice (sotie si mama) este terfelita de un frustrat. Catre toti cei care apara comportamentul lui Zoso acuzand-o pe Mihaela ca s-a expus dezbracata:
    1. nu era dezbracata ci in slip
    2. poza nu este vulgara – si spun asta ca femeie!
    3. mesajul este bun (pentru cine il poate intelege) si e pentru o cauza pozitiva
    4. peste tot in lume femeile publice frumoase pozeaza mai imbracate sau mai dezbracate pana la ce varsta le permite fizicul – va amintesc aici de Sofia Loren care a pozat anul acesta pentru calendarul Pirelli la peste 60 de ani! si nimeni nu le huiduie…. iar lista de puncte poate continua mult si bine.

    Oameni buni, femeile acestea muncesc mult sa arate asa, muncesc sa isi construiasca aceste cariere pentru care sunt invidiate de toata lumea, iar in cazul Mihaelei exista si o doza uriasa de talent. Nu are dreptul un frustrat ca Zoso sa arunce cu noroi in ea.

    Scuze ca am scris atat de mult – dar sunt foarte indignata!


  30. ( 15 September 2008 , 1:10 am )

    Mutumesc pentru comentariu, Nona.

    Intr-un singur loc te contrazic: nu vorbim de o “bula de sapun” ci de ceva mult mai serios.


  31. ( 15 September 2008 , 1:20 am )

    Da, ma tem ca ai dreptate… si sunt din ce in ce mai multe aceste bloguri, goale ca si continut, nule ca si informatie. Dar cu trafic. Iar dupa cum bine atrageai atentia companii ca Vodafone si Microsoft incep sa le sustina, si astfel mesajul e clar – vrei sa castigi bani cu blogul? scrie pentru popor, cat mai vulgar, cat mai lipsit de substanta.

    Pana la urma e si asta o consecinta a libertatii oferite de internet. E, daca vrei, the dark side of the moon.


  32. ( 15 September 2008 , 1:34 am )

    [...] Stiti scandalul cu Mihaela Radulescu si tot tam-tam-ul cu poza trucata si emisiunea in care a luat totul foc… nu vreau sa vorbesc nici de poza, nici de cazul in sine, nici de Mihaela (care le-a mai dat o caraba dupa ceafa tuturor si le-a aratat ce inseamna sa stii cum se reactioneaza la asa ceva)… vorbesc de lucrurile la care ma mai pricep putin, de televiziune. Am vazut prin blogosfera fel de fel de posturi despre tot halimaiul iscat, screen-shot-uri cu cei doi oameni de fata cu comentariile de rigoare, posturi care ii urecheau si ii paruiau pe cei doi… Mai, cu tot respectul, nu dau eu note dar lumea i-a boscorodit pe ei degeaba. De ce? Pentru ca intr-o redactie tv prezentatorul face ce i se spune. Daca producatorul spune “astazi vorbim de campania anti-fumat si luam poza aia si o sunam si pe Mihaela”, atunci ei asta fac, ca nu e job-ul lor sa comenteze. Producatorul le-a dat ceva de facut, ei au percutat. Si daca nu ma insel au si afirmat la un moment dat ca “nu cred ca-i pe bune”. E, in toata reactia la acest scandal am vazut un singur om care sa spuna chestia asta, Pyuric intr-un comentariu la un articol de-al lui Dragos Dehelean. [...]


  33. ( 15 September 2008 , 8:00 am )

    dau un cico cui gaseste toate analfabetismele din textul managing partenerului hanson.


  34. ( 15 September 2008 , 10:53 am )

    Hehehehe! Doamna Nona, io sint foarte indignat cum maltratezi matale limba materna in conditiile care te dai muncitor in comunicare. Zau. Tu ce functie ai in ARPR?


  35. ( 15 September 2008 , 11:38 am )

    @zoso: Normal, zoso. Dai cat poti… E ok, nu avem nevoie de “cioco”. Poate am avea nevoie, in schimb, sa nu mai poluezi mediul cu atata rautate gratuita, prostie, vulgaritate si panarama. Get a life! A REAL one!

    @Dragos: articolele tale pe aceasta tema mi se par pertinente. Consider doar putin eronat sa comparam “care a facut o gafa mai mare: zoso sau Antena 2?” Gafele sunt de o natura diferita. Cei care lucrau la Antena 2 (nu ma refer la moderatori, ci la cei din spatele ecranului… de la care ai pretentia unei pregatiri profesionale desavarsite, a dedicarii sufletesti pt aceasta profesie) nu au scuze! Nu asa se pregateste o emisiune, nu asa se preia material pt emisiune, nu asa se procedeaza in direct, nu asa iti tratezi colegii de breasla, etc. Zoso… e zoso si cam atat. Nivelul sau cultural poate fi usor dedus din ceea ce scrie. Prezenta sa umana (ma refer strict la fizic si atitudinea in public) justifica frustrarile. El tre’ sa isi puna o paine pe masa si nu stie cum sa o faca altfel decat cu blogging-ul. Cum sa ai trafic RAPID si BUN? Prin scandal. Libertatea, CanCan si alte publicatii asemenea stau sa sustina aceasta tehnica. Publicitatea negativa (gen “X e o curva!”) se propaga mai rapid decat cea pozitiva (gen “X e un ingeras!”)… studii despre asta sunt nenumarate. Singurul amendament pe care il am este: cum mama dracu’ e lasat sa scape asa ieftin? Cum poate fi incurajata o persoana sa jigneasca pe cine are chef si cum i se scoala (a se observa ca argumente nu da nicodata!)?! Presupun ca nu a enervat inca pe cine trebuie… majoritatea, oameni cu cap, nu si-au complicat existenta cu el.

    @Nona: Nu, nu are disclaimer. Nu, nu si-a cerut scuze. Nu, nu o va face. De ce nu? Prostu’ nu-i destul de prost pana nu e si fudul, ca sa citam din invatamintele populare. Nu inteleg insa ce ne mai minunam atat…


  36. ( 15 September 2008 , 11:51 am )

    Domnilor mari posesori de bloguri care aruncati cu pietre, va recomand sa va luati “operele” (a se citi bloguri) la puricat, ca faceti greseli cu duiumul. Va cam grabiti sa va luati de Dragos sau de Nona, persoane foarte misto care chiar dau un exemplu tinerilor. Spre deosebire de personaje ca Zoso, Arhi, sau cititorii lor… Oamenii astia (si aici tot la Dragos si Nona ma refer) nu au nevoie de cititorii vostri inculti si de comentariile lor.


  37. ( 15 September 2008 , 12:00 pm )

    @Elena: atentie Zoso nu e un simplu frustrat. E un blogger finantat de Vodafone si luat in brate de oameni seriosi.

    Faci o mare greseala daca il subestimezi.


  38. ( 15 September 2008 , 12:09 pm )

    As face o greseala sa ii dau si o prea mare importanta… in fond, cine e? Ce a facut? Vreau si eu o mare realizare a acestui om. Inafara de a-si petrece timpul pe Internet si sa arunce in stanga si in dreapta cu rahat (lucru pe care il poate face si un pusti de 12 ani) CE A FACUT? Ceva de valoare, ceva concret.

    Ai dreptate in schimb cu faptul ca e “tinut in brate” de cine nu trebuie. Dar cat crezi ca o sa mai dureze? Nu e destul de inteligent incat sa nu faca miscari gresite… E o chestiune de timp. Cine rade la urma, rade mai bine…


  39. ( 15 September 2008 , 12:15 pm )

    dragos,

    o apreciere prieteneasca mai am…

    incepi sa arati o anumita aversiune fata de Vodafone, ce nu ii sta bine unui om de comunicare.

    pe cea fata de zoso o cunoaste multa lume si eu cred ca e OK sa ii raspunzi cu ce moneda vrei tu. asta e OK. desi si aici mai exista o intrebare:

    daca nu ar fi facut zoso acel trucaj, mai puneai acest post?

    parerea mea e ca oamenii care lucreaza in online si in comunicare ar trebui sa aiba o anumita atitudine pe blogurile personale si sa evite atacurile de orice fel. mai ales daca lucrezi pentru un concurent al companiei “atacate”

    toate vorbele pot fi interpretate. se vorbeste iar in presa de niste practici nesanatoase ( http://tinyurl.com/6jlflf ), ar fi pacat sa le auzim si in blogosfera unde totul se spune si se propaga foarte usor.

    noi am inceput discutia pe subiect pe mail inainte sa pui aceste posturi. daca voi avea ceva de zis in continuare o voi face tot acolo. discutia de aici a deviat rau, deja e un razboi intre tabere si nu asta ar trebui sa fie.


  40. ( 15 September 2008 , 12:34 pm )

    Mersi mult Cristi. O sa ma gandesc unde sa pun urmatorul disclaimer:

    “Atat Vodafone cat si Orange au sponsorizat in trecut, iar Orange sponsorizeaza si in prezent, proiecte ale Selenis sau ale Asociatiei de Comunicare Ethos, in care sunt implicat.

    Orange sponsorizeaza publicatia online ResponsabilitateSociala.ro, editata de Selenis. Nu exista nici un altfel de contract intre Selenis si Orange care sa prevada promovarea imaginii companiei sau a produselor sale.”

    Daca ma poti sfatui in privinta locului unde ar trebui sa pun acest disclaimer as ramane recunoscator.


  41. ( 15 September 2008 , 12:41 pm )

    cm, stiu ca nu de la mine astepti un raspuns, dar afirmatiile tale tradeaza mult bun simt si iti dau dreptate. Razboiul, insa, nu cred ca se da intre doua tabere. Razboiul lui Dragos cu Zoso e vechi si notoriu. Problema e alta: uita-te putin cine si in ce fel are senzatia ca sustine puncte de vedere. De-aici, deviatiile. Daca asta este noua generatie de profesionisti in PR, mie mi-e un pic jena. Pentru ca indivizi de calitatea asta fac din Relatiile Publice si cei care le practica subiect de mistouri prin diverse redactii si nu numai.


  42. ( 15 September 2008 , 4:59 pm )

    ce vina are frate, zoso? pe blogul lui face ce vrea, nu este responsabil fata de nimeni
    oricum, zoso pe blogul lui e ingeras fata de mizeriile din ziare


  43. ( 15 September 2008 , 5:04 pm )

    [...] Despre limbajul murdar folosit de Zoso a mai scris si directorul agentiei Selenis, Dragos Dehelean, aici si aici. [...]


  44. ( 15 September 2008 , 5:43 pm )

    Nu Zoso a adus adevaratul prejudiciu de imagine, ci cei de la Antena. Orice om cu bun simt minim si-ar fi dat seama ca e trucata si ca nu e decat o gluma .. buna sau proasta decide fiecare.
    Dar producatorul unei emisiuni a preluat gluma asta, dintr-o sursa neoficiala si a dat-o de buna, pe post. Nu mai vorbim ca e vorba de Antena, nu de OTV, ca erau colegi cu Mihaela Radulescu, ca se chemau jurnalisti. Aici e lucrul grav.

    O gluma pe un blog vine, starneste rasete sau nervi si trece. O prostie pe un post de televiziune spusa de buna … aduce prejudicii


  45. ( 15 September 2008 , 6:05 pm )

    Nu cred ca blogul mai e atat de nevinovat cand are o audienta mai mare decat a emisiunii respective.

    In acest post nu am vrut sa discut atat cine are o vina mai mare. Ci care sunt efectele pentru toate partile implicate.


  46. ( 15 September 2008 , 7:40 pm )

    Totusi eu nu inteleg ceva: de ce nu il da nimeni in judecata? Punct.
    Ce atat vorbaraie? Se incadreaza la “calomnie”? Da. A publicat sub anonimat? Nu. De ce nu se face ceva in privinta asta? De ce e lasat un om in pace sa spuna ce vrea si cand vrea despre niste persoane care au muncit pentru imaginea lor?… De ce ziarele sunt date constant in judecata, cand calca stramb, si Gigel asta de care acum am auzit prima oara, nu? Poate imi explica si mie cineva…


  47. ( 15 September 2008 , 8:04 pm )

    Stimatilor… sunt un cititor destul de fidel al acestui blog. De cateva zile fiind si eu in concediu cu familia, nu am mai intrat. Intru azi, vad ce se mai scrise si vad ca avem polemici interesante. Ca sa nu mor prost, intru si eu pe site-ul stimatului Zoso… sa nu judec oamenii asa, in necunostinta de cauza… Nu conteaza ce parere mi-am facut, nu despre asta e vorba… Dar vad ca va ia pe toti la rand care ati postat aici si va la p***, sa-mi fie cu iertare limbajul! Si aici ma refer mai ales la doamna/domnisoara Nona.
    Baiatul ala sufera de grave tulburari de comportament… e incapabil sa accepte dreptul la opinie! A scris un post intreg despre fata anterior amintita (absurd, abject… legat de lipsa unor virgule… intr-o ora cat am stat acolo, la el am gasit 5 dezacorduri SUBIECT-PREDICAT; Sa amintim si faptul ca d-na/d-soara Nona nu isi castiga existenta din blogging, nu are audienta stimabilului – presupun! asa ca nu vad de unde pana unde e facuta albie de porci de un pusti frustrat… ?!) Am vrut sa las un comment la cateva posturi, inclusiv la acela… NU le-a aprobat! Ba, mai mult, a raspuns la unul, fara a-l arata! Presupun ca asta a facut mereu…
    Asa ca… nu va mai bateti capul cu el! E un pustiulica nebatut la vremea lui. Nu ar fi mai frumos sa se faca ceva concret si serios? Daca stam asa fenomenul va lua amploare! Nu e normal… nu e normal ca un terchea-berchea sa injoseasca si murdadreasca eforturile unor copii (folosesc cu drag apelativul, si dvs. Dl. Deheleanu si d-soara Nona sunteti tineri inca, niste tineri care imi par frumos formati, la fel si publicul acestui blog.) de a-si construi o cariera, de a-si forma o cultura, de a face ceva pentru tara asta…
    Zic si eu… parere de biet profesor universitar.


  48. ( 15 September 2008 , 9:08 pm )

    @Andrei, Stimate domn, aveti perfecta dreptate – colegele mele au comentat postul lui Zoso si comentariile lor nu au fost aprobate. Ma ataca plecand de la mici probleme de scriere – iminente tipului acesta de comunicare (online) – definit prin viteza si, de ce nu, superficialite. Totusi de la lipsa virgulelor in niste propozitii scoase din context nu justifica injuriile pe care le primesc de la zoso si comentatorii sai. Cert este ca nu ma afecteaza … ma uit si eu uimita si constat!


  49. ( 15 September 2008 , 9:22 pm )

    chiar si acum am lasat “de la” dupa totusi, pentru ca formulasem in gand propozitia in alt fel… mai vorbeam in acelasi timp cu altcineva, apoi am dat ENTER. Asta nu inseamna ca sunt agramata sau analfabeta sau ca nu stiu cand si unde gresesc.


  50. ( 15 September 2008 , 11:47 pm )

    [...] taraba cu gainat a oscilantului si tifnosului Dragos Dehelean, pasaretul din poiata piarista trista si-a cloncanit afectat diversele indignari musai avizate in [...]


  51. ( 17 September 2008 , 8:19 pm )

    Am dat click pe articolul recomandat de tine. Am citit pana aici

    “fără inspiraţie şi fără talent, cei mai mulţi dintre ei, ca să nu zic toţi,”

    si apoi am inchis frumos. Pentru ca e una bucata nedreptate in acel “toti”, am intalnit bloggeri cu mai multa inspiratie si mai mult talent decat oameni cunoscuti din media . Si culmea, si cu mult mai mult bun simt.


  52. ( 18 September 2008 , 2:41 pm )

    trebuie pedepsit zoso pentru cele facute! cenzurat pe net si secestrat in casa :) ))
    dar despre cei care au gandit campania? modul in care a fost conceputa aceasta campanie a dus la aceste rezultate.


  53. ( 19 September 2008 , 12:35 pm )

    Frate Dehelean, Doar pentru că cineva a găsit să facă o glumă, bună sau proastă, pe seama unei persoane, fie ea şi publică, nu cred că trebuie pedepsit sau condamnat în vreun fel.

    Eu nu-l apăr pe Zoso, departe de mine, dar ideea de liberă exprimare înseamnă uneori chiar şi ironii ieftine. Şi mai mult, asta e limbajul şi mesajele care circulă în rândul oamenilor de rând.

    Mi se pare aiurea să ne scandalizăm când se face referire la o vedetă prin aluzii sexuale, păi dacă aşa este văzută? Crezi că muncitorii de pe un şantier, foarte probabil şi fumători, văd în Răduleasca femeia inteligentă şi mama unui copil care luptă contra fumatului? NU!! Văd în ea o bunoacă bună de p…

    Cât despre răspunsul tău dat lui Pyuric, îţi răspund eu: n-aş avea nicio problemă! De ce? Pentru că ar fi ipocrizie să mă oftic doar pentru că ceva care este în mintea tuturor este pusă şi pe hârtie…!!!


  54. ( 22 September 2008 , 12:36 am )

    Ce a scris Tucă acolo se poate numi editorial? Come on…

Scrie un comentariu: