Opinii din blogosfera care mi-au placut (15-21 septembrie)


Iata ce opinii am remarcat saptamana asta pe blogurile pe care am apucat sa le citesc:

  • Madalin Matica saluta aparitia “cartilor audio” (audiobooks) dar critica practica “prescurtarii”. Pentru ca problemele lui de timp sunt similare cu ale mele, voi urmari cu interes evolutia acestor produse. Iar pe pe comercianti ii asigur ca ma au ca si client sigur.
  • Cabral vorbeste despre campaniile sociale, cu accent pe cele anti-viteza. Tot el, da un colaj impresionant al unor campanii similare de afara. Merita vazut, daca nu sunteti cardiaci…
  • Vali Petcu (Zoso) arata doua exemple in care pudibonderia anti-publicitara a presei contravine informarii corecte si obiective. Asta imi aminteste ca am scris si eu despre Politica editoriala tip “reprezentant companie de…”. Si tot apropo de Zoso – vad ca Vodafone si Romtelecom, campionii internetului curat, continua sa afiseze bannere la el. In schimb remarcam o evolutie a “calitatii ironiei” de la Mihaela Radulescu la Ana Birchall.
  • Roxana Colinsiuc vorbeste despre experientele cu oamenii de PR care se trec/apar la rubrica persoana de contact dintr-un comunicat de presa.
  • Constantin “Noro” Ferseta povesteste si el experienta interactiunii cu AIG, una dintre cele mai cetoase companii pe care le-am vazut, dar care, iata, ajunge sa joace un rol major in viata si economiile noastre.
  • Costin Cocioaba da o reteta imbatabila pentru a-ti creste traficul pe blog. Ne facem blog. Apoi preluam toate scandalurile. Ca sa obtinem trafic. Ca sa ne satisfacem orgoliul. Poate in timp o sa ajungem sa preluam idei (mai putin comerciale), cine stie…

Cam atat. Destul de putine, zic eu.

Categoria: Comunicare online, Relatii Publice

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Nici un vot inca)
Loading ... Loading ...

Scrie un comentariu:

Trebuie sa fii logged in ca sa scrii un comentariu