Vineri am fost la o intalnire cu bloggerii, mediata de Cristi Manafu, unde organizatorii CERF ne-au prezentat ce vor sa schimbe la editia 2009.

Dupa cum stiti, targurile au la ora actuala o problema. Mare. Asta probabil ii face mai creativi pe organizatori. Mie personal mi-a placut cum au gandit organizatorii CERF sa schimbe conceptul targului.

Pe scurt, dintr-o simpla expozitie, CERF isi propune sa se schimbe intr-un loc al invatarii despre potentialul tehnologiei.

De ce cred ca e o idee buna? Pentru ca e o realitate ca stim sa folosim in medie doar 20%-30% din potentialul tuturor produselor tehnologice din jurul nostru. Plecand de la Windows si Microsoft Office si terminand cu telefoanele noastre mobile.

Pe de alta parte, eu, ca manager al unei firme, am o multime de nevoi de business care ar putea fi rezolvate prin solutii IT (ex: mng financiar, mng proceselor de business etc). Numai ca, in general nu gasesc vanzatori de solutii care sa ma convinga ca au ce-mi trebuie sau sa ma invete sa folosesc ce au ei. Asa ca banii raman la mine si solutiile raman la vanzatori 🙂 Ceea ce e un lucru negativ pentru productivitatea firmelor romanesti, mai ales pe timp de criza economica.

Ei bine, organizatorii CERF se gandesc sa nu le mai ia bani expozantilor pentru spatiu de standuri. Ci pentru a intermediaConcept CERF 2009 comunicarea cu potentialii clienti, pentru a suplini capacitatea vanzatoriilor de solutii IT de a explica si de a-si prezenta produsele. Nu stiu cat de usor o sa le fie, dar sunt sigur ca daca ar reusi ar face un bine si pentru vanzatori si pentru clienti.

Au mai scris despre ce s-a discutat la intalnire: Constantin Codreanu, Sorin Tudor, Corina Murafa, Costin Cocioaba, Sorin Rusi, Vali Petcu, Copolovici, Marius TudorAdrian Zanfir, Tudor Galos, Dan Vartopeanu