Cele mai responsabile companii in viziunea bloggerilor


Bilantul Responsabilitatii Sociale pe 2008 s-a incheiat. Puteti afla care sunt cele mai responsabile companii in opinia bloggerilor, dar si ce-si doresc acestia pentu a sustine o campanie de CSR din:

Raportul de cercetare

Pe langa cei carora le-am multumit aici si aici, trebuie sa le mai multumesc pentru implicare si urmatorilor bloggeri:

Mihai Barbulescu, Ciprian Pricop, Doru Persinaru, Gabriel Ferugean, Cristina Niculescu, Emi Gal, Simona Stanescu, Alexandra Corolea, Cristina Niculescu, Cristina Murariu, Dragos BucurenciAndrei Craitoiu, Nona Beicu, Cristina Chipurici, Lilisor, Corina Murafa, Raluca Zamfir, Les ClementinesDavid Nagy, Valentin Duran, Mihaela Berneaga, Irina Bartolomeu, Liviu Taloi, Mihail Musat, Marius Ghilezan, Alexandru Petras, Nicoleta Dragomir si Catalina Murariu.

Va invit pe toti cei care sunteti interesati de CSR sa le cititi raspunsurile si sa trageti cele mai bune concluzii pentru propriile proiecte.

Later Edit:

Un comentariu la adresa rezultatelor puteti citi si la Tereza Valcan.

Categoria: Comunicare online, Responsabilitate Sociala (CSR)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (8 voturi, medie: 4.38 din 5)
Loading ... Loading ...

5 Comentarii:


  1. ( 12 March 2009 , 10:44 pm )

    Felicitari, Dragos! Foarte interesant.
    Sper ca te pot inscrie in programul Conferintei din 10 aprilie.
    db


  2. ( 13 March 2009 , 11:55 am )

    Domnule Dehelean,
    M-am gandit la un proiect. O campanie de imagine pentru promovarea importantei sportului.
    In momentul de fata sportul este vazut ca pe un lucru rusinos in randul tinerilor.
    http://www.tashy.ro/?p=1082

    Pe e-mail nu mai pot primi nimic din cauza problemelor de server ale firmei unde sunt gazduit.


  3. ( 14 March 2009 , 1:03 am )

    Tashy, cred ca lipsa de sport e una din cele mai mari probleme ale noastre, cei care facem parte din populatia activa.

    Deci da, o astfel de campanie e extrem de utila.


  4. ( 15 March 2009 , 12:18 am )

    Campanie de PR: “Sportul NU este rusinos. Sportul este sanatos” (schita)
    http://www.tashy.ro/?p=1103


  5. ( 16 March 2009 , 8:27 pm )

    Criza-oportunitatea de a dovedi responsabilitatea sociala?

    Acum ramane de vazut cat se vor implica companiile in 2009. Personal, cred ca e un momentul esential pentru companii sa se diferentieze acum mai mult decat niciodata si sa dea dovada de responsabilitate sociala. Au si marele avantaj ca, deruland o campanie de responsabilitate sociala pe timp de criza, vizibilitatea este mult mai mare. Nu stiu daca e inca devreme sa vorbim despre bugetele alocate CSR-ului in 2009, care pana acum nu s-au concretizat intr-o campanie cu impact, dar consider ca acum se vede diferenta dintre o companie responsabila si una mai putin responsabila. Si nu consider ca e nevoie de bugete foarte mari pentru a realiza, de exemplu, a campanie de strangere de ajutoare in interiorul companiei. Sau as mai avea un exemplu legat de parcuri. E momentul ideal pentru a alege un parc pe care sa il toaleteze, curete si ingrijeasca. Poate nu raspund toti anajatii, dar o echipa cat de mica, care sa isi puna amprenta asupra acelui loc, tot cred ca se formeaza.

    Sa auzim de cat mai multe companii responsabile si in 2009:)

Scrie un comentariu:

Trebuie sa fii logged in ca sa scrii un comentariu