Am sustinut intotdeauna ca e spre bine companiilor sa organizeze licitatii publice pentru a acorda o parte din bugetele lor de sponsorizari.

Beneficiile sunt multiple:

  • Nu cresc numarul de solicitari care nu au legatura cu directiile strategice ale companiei. Dimpotriva, le permit coordonatorilor de CSR, care sunt asaltati de astfel de solicitari, sa le arate celor care le fac, un mod formal prin care se pot pregati pentru a accesa finantarile existente si relevante.
  • Creeaza incredere, in masura care o competitie transparenta le permite participantilor si publicului sa discute modul in care compania se implica in comunitate (ar fi facut-o oricum, insa pe alte baze).
  • Le permite beneficiarilor sponsorizarilor sa anticipeze si deci sa se pregateasca, sa-si imbunatateasca propunerile de proiecte. Compania castiga, fiind beneficiara unor proiecte din ce in ce mai bune.

De aceea ma bucura de fiecare data cand vad astfel de programe si mi-as dori ca numarul lor sa creasca. Si va promit ca le veti gasi de fiecare data cand vor aparea, pe ResponsabilitateSociala.ro.

Insa, pentru a reveni la titlu si la programele de finantari active in aceasta perioada, iata 3 dintre ele:

Dat fiind ca primesc de multe ori intrebarea “ce programe de finantari corporate exista”, daca cititi acest post dupa ce vor fi expirat cele trei, raspunsul meu e acelasi: abonati-va la ResponsabilitateSociala.ro ca sa puteti afla la timp despre astfel de programe, cautati in istoricul materialelor pe care le-am publicat ca sa intelegeti profilul companiilor la care vreti sa mergeti si subiectele de care sunt interesate, faceti-va temele dinainte…