Sa pui manageri de multinationale sa joace in reclame


Cam asta si-au propus sa faca cei de la WWF (aka “panda”).

Respectiv, au convins 19 companii multinationale sa se implice intr-o campanie, prin care sa le bata obrazul mai marilor lumii, care vor avea in decembrie, la Copenhaga, cea mai importanta intalnire cu privire la politica globala de mediu (UN Climate Change Conference).

Campania se numeste “Let the clean economy begin“. Se desfasoara din iulie pana in decembrie. Scopul ei e sa militeze pentru “tinte ambitioase” de reducere a emisiilor de CO2 la nivel global, tinte care sa fie prevazute in acordul care urmeaza sa fie semnat, si care va lua locul, din 2012, Protocolului de la Kyoto.

Campania este sustinuta de nume mari de companii, printre care Johnson & Johnson, Nike, Sony, The Coca-Cola Company, Lafarge, Tetra Pak, Nokia sau HP.

“Mecanismul de campanie” e relativ simplu: timp de sase luni vor sa ruleze spoturi in care sa apara manageri ai companiilor. Manageri care sa vorbeasca despre cat de important e sa protejam mediul. Si despre cat de mult au castigat ei, facand asta.

Iata si prima “executie”(in care “joaca” nume mari ale politicii sau economiei globale):

YouTube Preview Image

Campania mi se pare importanta pentru ca spune ceva despre cat de serios isi pun unii problema CSR-ului. Iar despre protectia mediului, e clar ca e in curtea companiilor si va ramane acolo…

Categoria: Responsabilitate Sociala (CSR)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 voturi, medie: 5.00 din 5)
Loading ... Loading ...

1 Comentariu:


  1. ( 30 July 2009 , 9:39 am )

    Ideea mi se pare super tare.

    In Romania insa eu nu cred ca asa ceva ar prinde. Romanii nu au ajuns inca la nivelul sa aprecieze pe managerul unei companii ci mai degraba il considera un parvenit ajuns acolo prin mijloace obscure. Si poate ca pe de o parte ar trebui intelesi mai ales ca atatia ani de zile asa s-a intamplat si poate ca si acum asa se mai intampla la stat. In companiile private in majoritate lucrurile nu mai sunt asa, dar trebuie timp ca oamenii sa inteleaga.

    In plus, in Romania managerii foarte rar se identifica ca si caracter cu firma in care lucreaza si mai degraba este prezentat domnul X, managerul renumitei companii Y, decat renumitul manager X care acum lucreaza pentru firma Y.

    Companii conduse precum Virgin si lideri precum Branson nu cred ca vom avea prea curand in Romania. Una este sa apara pe ecrane in UK Branson si alta ar fi sa apara Patriciu la noi. Cred ca mai degraba reclama cu Patriciu ar strica decat sa aduca vreun beneficiu.

Scrie un comentariu:

Trebuie sa fii logged in ca sa scrii un comentariu